Marketing bezpośredni a e-mailing

Mailing elektroniczny jest nowoczesną oraz coraz bardziej popularną formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującą jako narzędzie komunikacji pocztę elektroniczną użytkowników interentu. Przedsięwzięcia marketingowe bazujące na e-mailing (dodatkowe informacje na stronie: http://www.targetmarketing.pl/e-mailing/skuteczny-e-mailing/index.php)u bazują na dogłębnej analizie, planowaniu realizacji oraz kontroli następujących procesów:

• tworzenie przyszłych schematów komunikacyjnych w oparciu o pocztę elektroniczną.

• rozbudowywanie bazy danych adresów e-mailowych,

• tworzenie baz danych z adresami e-mail,

• obsługa wiadomości zwrotnych,

Dodatkowe materiały dostępne na tej stronie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Infolinia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s